Presentatie pompenboek – woensdag 5 juni 2013 in Den Haag

2013 is het jaar waarin de vereniging CLP al haar eerste lustrum viert. We zijn al weer 5 jaar verder na de oprichting op 13 mei in 2008. En hebben al vele mooie, interessante, actieve en nuttige bijeenkomsten gehad.

Op 5 juni a.s. wordt ons lustrum in Den Haag gevierd. We hebben hiervoor al een ruimte gereserveerd in het Internationaleperscentrum Nieuwspoort. Verder is er een lustrumcommissie samengesteld die de bijeenkomst verder voorbereid.

Ook zal 5 juni een belangrijke datum zijn voor het Pompenboek. Zowat alle leden hebben hiervoor al hun medewerking gegeven en onder leiding van een werkgroep is de auteur bezig met het schrijven van de pompprincipes en de applicaties.

En er wordt achter de schermen hard gewerkt om het boek op 5 juni aan de politiek en het onderwijs te overhandigen.

Kortom, noteert u de datum van 5 juni in uw agenda. U ziet het wordt weer een enerverende CLP bijeenkomst.